Dagen idag!

Ja,idag va vi ju på kolmården,det va kul.Jag har fotat en massa så alla bilder kommer ikväll eller imorogn!Jag har också tränat lite teknink med Olli,det gick sådär.Han va inte hoppasugen så jag stälde in honom igen.Han får ju liksom bästem.För tvinga tänker jag inte...Men han tycker att teknik är jobbigt.För er som inte vet vad teknink är så är det väldigt bra på kaniner.Om man har en nybörjare som inte kan hoppa så är det bra.Jag har ritat lite slarvigt i paint så ni kan få se..
Såhär ser det ut.Ja vet att det är lite svårt för jag ritar inge bra i paint..Men i alla fall så är det som stutts.Att kanin ska hoppa,landa,hoppa,lande och sen så.Man kan bästema hur många hinder man ska ha men det är bäst att börja med två eller tre.
Det här är bra får då lär kanin att ha kol på sina bak ben,dem blir också väldigt smidiga.Kom ihåg att börja med LÅGA höjder för det här är inte alltid lätt.Många kaniner tycker också att det är jobbigt.Så det är väldigt bra,tycker JAG..Olli tycket att det var jobbigt så han ville inte riktigt.
Jag ska försöka att få någon och fota när han hoppar,har ju knaptt några bilder på det.Och ni får ju typ aldrig nya bilder.Det gillar jag inte.Måste värkligen bli bättre men det går typ.Så nu SKA jag skärpa mig.Måste bli lite mer bästemd på mig själv....Dagen har i alla fall vaar riktigt bra!
 
På söndag åker vi till London så då kommer det va Riktigt dålig uppdatering.Kommer komma mest tidsinstälda.Vi åker på Söndag och kommer hem på onsdag kväll.Och vi åker på söndag morgon!Ska bli kul men jag älskar inte London direkt.Kan va för att sist vi va där titta vi para på parker och grus typ.JÄTTE KUL NOT.Så det va inte kul sist.
Men vi ska ju inte göra samma saker så det blir nog bra.Men mest tidsinstälda,kanske lite live uppdatering men det är inte säkert...Vi får se.Det kommer bli minst ett inlägg per dag!!!!
Jag ska fösöka att hinna med alla bilder ikväll men det är inte säkert.Men mer uppdatering kommer i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: Stella

Hej Ebba såg på IP adressen att det var du som ställde frågan och jag har svarat nu :)

Svar: Vad bra!
Ebba Lagerström

2012-08-17 @ 21:06:42
URL: http://wecandoittogether.blogg.se
Postat av: maja

Hej igen,jag komenterar typ all dina inlägg men...
Det blev lite fel på designen på presentationen,bilderna på julia hamna på min text o min bild på hennes text:/Kan du fixa det tror du?Annars vart den super fiinXD.

Svar: Det fixar jag,har vart lite rörigt i mitt huvud bara.Men det ordnar jag!
Ebba Lagerström

2012-08-17 @ 21:08:01
URL: http://hoppandekaniner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback