Dagen idag!!!

Ja,idag var vi på Skanscen!Det var faktis helt okej,har vart där en gång förut!Asså jag tycker inte Skanscen är något merkvärdigt,det är ju kul och så men inget sådär speciellt.
Det var ju jätte kul där men,det är lite svårt att förklara min tankar ibland..Tycker i alla fall att dagen har vart jätte kul!!Vi fotade en massa djur så så fort vi kommit hem och jag har hunnit fotoredigerat dem så kommer jag lägga upp dem här på bloggen!!
Vi fotade inga spindlar eller något sånt så inget äckligt kommer.För alla älskar ju inte spindlar eller ormar.Vi fotade djur med päls...Kan inte skriva alla men väldigt många i alla fall...
 
Imorgon ska vi gå på grönan,LÄNGTAR.Va så himmla länge sen jag var där..Så det ska bli NICE!Kommer åka allt mellan himmle och jord...Eller allt och allt men en del..
För jag gillar inte dumma karuseller eller alla är väll dumma för man kan ju alltid göra sig illa men.Inte dum dumma karuseller säger vi då.Ni vet ju inte vilka jag menar men.Asså hur ska jag förklara??Asså jag vet inte hur jag ska förklara..Men vi säger bara att jag gillar inte dum dumma karuseller.Och sen får ni tycka vilka karuseller som är dum dumma..
Det kommer bli lite uppdatering imorgon men inte så mycket...

Kommentarer
Postat av: NellieB

Sv. Tack va snäll du e. Kram

Svar: <3
Ebba Lagerström

2012-08-06 @ 22:13:46
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: NellieB

Sv. Tack va snäll du e. Kram

2012-08-06 @ 22:14:08
URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback