God morgon!

Idag ska jag  rida,vill såklart ha Boyen<3Haha älskar denna ponny så grymt mycket....Vi ska även hämta hem lilla miro idag!Ska bli jätte kul,bild bomb kommer komma!
Asså ni vet ju knappt vem Miro är men det är en kanin som vi ska köpa!Asså vi ska ha kvar Olli men vi ska hämta en till!Miro ser ut som Olli bara det att han är mindre!Fast vi ska ställa ut Miro,inte hoppa med honom tror jag.I alla fall inte tävla så mycket...Så miro kommer hem idag.
Jag ska även fixa en hel del med designer,Jag ska ju ändar lite på http://hoppandekaniner.blogg.se/ eftersom dem har fått fel header.Har vart så himmla mycket se det blev så..Men det ska jag fixa idag.Och jag ber jätte mycket om ursäkt men det har vart värkligen JÄTTE mycket i mitt huvud.Många ville ha designer,vi yhar haft semester mitt i allat också...Så det har blivit lite rörigt..Men jag ska fixa allt som blivit fel!Jag ska även fixa lite med min design..Eftersom Miro kommer så måste jag ju ändra lite!Fast det blir nog inte den här veckan.Tror jag
Jag ska också kolla om Julia och jag kan ses en lite stund idag,var sjukt länge sen..Så ja såhär ser min dag ut!Vi hörs sen....

Kommentarer
Postat av: maja

hej,azzå sry men när du ändrade så harv vi juhu inte typ faktat om kaniner o oss?då tycker jag nästan den andra var bättre:)!!!Man vet liksom inget om dom som driver bloggen eller vad kaninerna heter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-08-23 @ 19:11:07
URL: http://hoppandekaniner.blogg.se
Postat av: maja

Hej,azzå när du ändrade desigden så försvan juhu typ faktat om oss o kaniner!:)Man vet juhu typ inte något om vilka som driver bloggen eller vad kaninerna heter!Då gillade jag nästan den som var fel bättre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1:)

2012-08-23 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback