God morgon!

Idag ska jag ta det lungt,Olli ska ju vila så det händer inte så mycket idag.Jag fixa lite på mina kaninhinder,gära dem lite snyggare!Kommer bilder sen!!Jag ska göra dem lite mer tittiga eller vad man ska säga..För olli är bara van med att hoppa helt vanliga rättuppstående hinder.Och med kommer man inte långt.Så vi ska fixa lite med det idag!Filmen från igår kommer jag inte lägga upp för den blev väldigt suddig och inte alls bra.Så den kommer inte,tyvärr.Men det kommer komma filmer ifrån när Olli hoppar,men inte nu.
Vill inte säga för mycket ännu för jag vet ju inte hur det kommer bli,om han fortsätter att tycka det är roligt så blir det som jag sagt.Men det är ju faktis inte säkert.Men det hoppas vi på...Ja vet inte hur uppdateringen blir idag,blir nog lite som den blir.Snart börjar ju ridninge igen så då kommer det bli mycket bättre!!!
Men vi hörs sen!
Ska det här bli vår nya SM kanin?

Kommentarer
Postat av: Melissa

Ridningen har redan börjat

Svar: de vet jag väll men den börjar ju för mig på måndag eftersom jag inte har kunnat gått den här veckan..
Ebba Lagerström

2012-08-12 @ 15:52:17
URL: http://melissashastblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback