God morgon!

Idag ska vi shoppa en massa eller en massa vet jag inte men vi ska i alla fall titta på en massa,SKOJ!Kommer komma lite live uppdatering där ifrån,om jag har täckning på mobil.Anars blir det bara tidsinstälda..Men det kan väll duga eller??Kommer bli lite halv dan uppdatering där ifrån,kommer ju inte blis å långa inlägg om vi säger så. Men  det kanske inte gör något?Kommer i alla fall uppdatering!!
Asså jag tycker nog själv att jag tjatar lite mycket om uppdaterinh hela tiden.Så nu kommer jag inte göra det hela tiden.KOmmer så gått som inte säga så mycket om uppdateringen.Eller ni får ju se hur det blir.
Kommer kanske lite prov smak på bilderna sen också!!Asså bilderna från Skanscen!!!
Men vi hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Grymma du!
Jag har en tävling på min blogg om ett egendesignat iphoneskal!
Om du inte har en Iphone kan du ju ge bort det till någon annan som har ett Iphone skal! Den blir nog super glad då!

2012-08-08 @ 12:28:39
URL: http://Ponniebruden.blogg.se
Postat av: Mamma

Ja, du har rätt! Det är lite mycket tjat om uppdateringar. Skriv det som ÄR i ställe! :-)

2012-08-08 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback