Gröna Lund idag da!!

Ja som sagt  så jar vi var på Grönan idag och jag vet inte vart jag ska börja..Eller jo kaose.kaose var bara för namnet..Det började bra förutom att man fick stå i 30 mins kö till allt,tog HUR lång tid som helst kan jag ju säga.Men då tänkte vi så är det ju alltid så det är väll bara ställa sig och köa och sen hålla mun.Så vi gjorde det,det gick men inte snabbt.Så vi han inte åka mycket alls,DÅ....Sen gick vi och åt efter typ fyyra timmar och då hade jag hunnit åka 4 gånger,BESVIKEN..Men men vi gick och åt och så.Sen när vi kom ut stog så gåt som allt still,åskan hade slait ner i något så jag.Dem som åkte fritt fall fick sitta där uppe typ 10 minuter,vilda musen fasnade,allt bara kaosa ihop.Sen så lösde det sig ett tag men så så rasa sak efter sak.Dator pajja,inget ville funka..Så snakt skit..Vi fasnade inte som tur va...Så den här dagen blev som den blev...Inte som jag tänkt mig i alla fall.
 
Vi vann inget på godis gjul heller.....Så lite besviken är jag ju på dagen..Va i alla fall kul när vi väll åkte.Fast det va inte mycket...Jag åkte typ 8 gånger,på 7 timmar,GIPPI VAD ROLIGT NOT...BESVIKEN??EE Ja...Blev bara så arg att allt skulle pajja just idag....Så jätte nöjd är jag ju inte.Men men ibland blir inet dagarna som man tänkt dem..
Vi får väll hoppas att det blir bättre imorgon..
Då ska vi gå på stan och shoppa,det ska bli kul!!!Hoppas inte att allt pajjar då med,nej det lär de ju inet göra i alla fall,TUR..Så det ska bli kul att gå och shoppa lite här,dem har ju LITE mer här en inne i lilla nyköping!Så det är ju lite mer att titta på..
Ni ska få en masa bilder när jag kommer hem,det blir någon gå på fredag eller lördag,vet inte när.Men någon dag blir det!!!En ny header ska ni också få!!!!Och fråge stunden kommer,har f´vart riktigt dum nu mot er och aldrig kommit med den.Men jag har värkligen ALDRIG haft tid,har ju semester,vart i stallet och alldeles för mycket..Men den ska komma..SÅ jag få skylla mig själv att mi statestik suger,har värkligen inte bra statestik,på min gammla blogg hade jag mellan tio och sjugo varje dag men här suger den,VARFÖR??Gör jag något fel..Ja det klart folk har sommar lov Så dem får inte samma tid att sitta vi datan men ändå.....Det kommer kanske eller det får vi hoppas....När skolan startar kommer allt bli bättre,uppdatering,inläggen kommer bli roligare så jag allt blir bättre då!Bra va????Ska då också försöka få in fler V bloggar också!!
 
Nu blev det här ett långt inlägg,alldeles för långt egentligen.Men jag har haft sån usel uppdatering så jag behövde skriva om vad som hänt..Kommer även komma ett deepshit snar,BEHÖVS..När vet jag inte men förmodligen när vi kommer hem så att ja har tid att sätta mig en stund.
Men imorgon ska jag försöka med uppdateringen så gott jag kan!!
Saknar  dig så mycket så jag vet inte var jag ska ta vägen,usch fy vad du är underbar..Hoppas vi har en LÅNG LÅNG tid kvar tillsammans<3 it's så hard to believe,you are MY,only MY

Kommentarer
Postat av: Melissa

Ja han tycker bog inte att det är kul att vi är där och bråkat med han. Men brukar han äta hö??? För det har inte gjort... Kommer ni hem på torsdag???

Svar: Nej det är inget fara,han gör så
Ebba Lagerström

2012-08-08 @ 09:27:46
URL: http://melissashastblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback