Kaos..

Ja ni,vet nog inte ens vart jag ska börja..Eller jo.Vi åkte till stallet,både Melissa och jag va skit taggade på att hoppa våra favvo hästar...Sen kom vi in då säger dom Ebba du ska ha basse.Jag bara tänkte VA?Nej jag ska ha Boyen..Nej tyvärr sa dem då,Boyen såg jätte konstig ut igår så han får vila idag..Jag bara tänkte NEJ NEJ NEJ..Varför just nu??Men men jag fick ju ha basse..Det gick ju bra på fraridningen,och det gick bra på hoppningen,han hoppra jätte bra!Men han är bara inte min typ.Jag och Boyen passar liksom bättre..Men jag är nöjd över passet för han hoppadet allt och va fin!
Så jag liksom taggade upp mig själv igen under passet.Sen sista hoppet.Då var det tre hinder som vi skulle hoppa ALLA hade värkligen sköt sina hästa super bra,ALLA.Alla hade gått jätte fint och stämningen va på top..Första gick bra,sen va det Melissas och Ellis tur.Första hinderet gick jätte fint.Sen så blev Elli väldigt pigg..Ingen kunde liksom se att hon tänkte stanna.SÅ Melissa va bered,bered på att följa med mjukt in i språnget.Men då tvär stannar Eller.Så Melissa bara flyger och voltar över hindret och sen rakt ner på huvet och axlen..Och jag bara VA stanna Ellie men varför typ.Så Melissa fick ju jätte ont så ambulansen fick komma och hämta henne..
Hon har lungnat ner sig nu och dem ska rönka axeln så jag tror att det kommer gå bra...Men vi han tyvärr inte hoppa dem sista hinderna men det är skit sammma.Så ja allt börja o kaos och sluta i kaos..Men så blir det ibland..Nu får vi bara hoppas på att det går bra för Melissa och att hon fortsätter att rida!Mend et tror jag att hon gör!Så vi får tagga om tills nästa gång!
Mamma filmade lite,tre gpnger.Sen fota hon en bild..Så det kommer kanske sen.Eller bilden kommer i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Stella

Läskigt att åka ambulans :S

Svar: Ja
Ebba Lagerström

2012-08-26 @ 18:27:06
URL: http://wecandoittogether.blogg.se
Postat av: Matilda

Men fy fan vad hemskt, och det är inte likt Ellie att stanna!

2012-08-26 @ 19:06:54
URL: http://hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback