Rid passet idag.

Idag fick jag Boyen,han hade inte vart konstig utan han va helt normal när man har bommar utom hus.Han vill inte gå över bommarna först.Och han va väldigt pigg och galen typ..Men jag fick på honom och lyckades reda ut allt!Jag är nöjd över honom men jag sägger inte att det gick bra.För det gick inte så bra..Men nöjd är jag!På torsdag har vi hoppning!Det ska bli grymt kan jag ju säga.Entligen kommer jag nog få hoppa Boyen igen,den absålut bästa ponnyn i mitt huvud!Haha,älskar han!
 
Idag var det FÖRSTA dagen i Brevik.Kändes konstigt först när jag skulle cy´kla och möta upp Julia.Men sen kändes allt bara jätte bra.Man känner sig liksom mer fri på Brevik en på Peterslund.Kan knappt fatt nu att jag setat in stängd,da efter dag i peterslund skolan.Kändes bara nästan lite skönt att lämna klassen,träffa nya mäniskor!Allt kändes bara bra,jag va liksom glad i dag,riktigt glad.Det va kul idag!Ocjag känner värkligen ALDRIG såhär för skolan.Men lung ba,det kommer tillbaks.Om en vecka är allt säkert lika tråkigt...Men just idag va jag lycklig.Grym klass liksom!Jag känner att det här kommer bli ett riktigt bra skol År!
Tidsinstälda kommer komma imrogon!Kanske något inlägg om det finns någon täckning men det gör det nog inte.Men lite tidsinstälda kommer i alla fall!
Men vi hörs sen!
Bild på BÄSTA Ponnyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback