så grymma mäniskor!


Har träffat så himmla mycke nya mäniskor idag,alla är jätte snälla och jätte goa!Älskar värkligen klassen,den är ba bäst kan jag ju säga!
Kommer bli ganska tuffa dagar mot vad vi hade förut,men det ska nog gå bra...Idag blev den en ganska chilla dag med,inte lika kul som igår men.Rasterna va roliga som fan kan jag ju säga!Haha,kommer bli GRYMT!
Olli har jag hoppat med,han är ännu bättre nu.Vi hoppade väldigt mycket tecknink övningar,högt högt,lågt lågt lågt,högt typ..Och allt satt ihop som en studs.Är lite svårt och förklara men hoppas att ni fattar ändå!
Melissa kanske skulle fota och filma sen!Uppdateringen har vart ganska usel.Men det blir liksom så typ.Ska försöka att skriva mer tidsinstälda så att uppdateringen kan bli bättre.För på måndagar och torsdagar kan jag inte uppdatera först efter ridningen.För vi går till halv fyra så jag måste liksom hem äta och sen till stallet!Så då blir det mycket tidsinstälda inlägg!Men lite live uppdatering kommer ju självklart också.Minst 1-3 inlägg per dag.Och sen 1-5 tidsinstälda inlägg per dag.Då blir det ju hyfsat bra uppdatering!

Nya bilder ska tas på både Olli,Miro,Mig och när jag rider!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback