Så SKÖNT!

Är så skönt att va tillbaks från stan,va värkligen inget för mig.Mäniskor över allt,bilar,fylosar.ALLT va sammlat på samma ställe,usch.Stockholm är inte min stad har jag insett nu.Jag gillar nog att bo i lilla oxelösund!!
De klart stockholm är ju ingen dålig stad men inte min typ bara,jag gillar lungnet och inte stressen.Jag skulle älska att på på landet fast ändå inte för mycket på landet.
Men mne till dagen nu.Vi gick på stan och tittade och shoppade lite.Jag fick en till bikini och ett par svarta jeans!!!
Bikinin va från kapphal och jeansen från gina!!Är så nöjd så!Kommer köpa mycket mer på gina i nyköping för det va så himmla rörigt där vi va.Det låg kläder slända över allt och det var bara almänt jobbigt att shoppa kläder där innen.Så jag tyckte att vi kunde vänta tills vi kom hem.
Imorgon åker vi hem!!Ska bli så skönt för jag saknar min säng,Olli,huset,TV,alla kompisar..Så det ska bara bli skönt.När jag kommer hem från alla semestrar så ska jag ta tag med en massa saker ordentligt.Jag ska börja skriva schema över hur Olli ska hopptränas,så att han inte tappar all energi.Är lika pigg och glad som han behöver va.Jag ska börja V blogga ordentligt också,inte bara dålig utan seriösa.Så det ska bli lite mer seriöst sen.
Måste ju bli mer seriöst sen när skolan börjar..Så jag allt kommer bli bättre då!!!
Tycker i alla fall att det har vart väldigt bra statestik dem här dagrna,ni har skött er bra!!Nej nu ska jag sätta mig och kolla på film!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback