Sry

asså förlåt för så himmla dålig uppdatering.Men jag har faktis inte hunnit idag.Är mycket att göra nu.Först skolan sen hem,in i duschen.Sen vidare till mormor.Fika där och bara prata.Sen till blommsterlandet för att mamma ska han nya blommor,tjejer.Sen vidare till Ann för att hämta nytt hö!Lite rodigt men man får ihop det.Men vart ska jag få in bloggandet??JO,det fins ju ingen plats..Så då måste jag skriva tidsinstälda och det tycker jag är så svårt...Så det blev som det blev idag..
 
Dagen har vart grym i alla fall,goa mäniskor hela dagen!Brevik är värkligen bra,trivs där som jag vet inte vad.Trodde att det skulle bli svårt att hitta nya kompisar..Men det blev ba perfekt!Är typ kompis med dem flästa!HAha så bra ba!
Fast känner mig liten mot niorna..Asså man känner säg så stor men ändå så liten.Man går liksom från älst till yngst..Jag som gillar att va älst!Men men jag blir älst en dag här med hoppas jag!Nu ska jag ut och hoppa med Olli.Så att han får röra sig liksom.Film får laddas upp sen igår så länge,så kommer den sen!
Haha,vad duktig min lilla bäbis är Miro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback