Sry..

Sorry för att jag inte har uppdaterat,men jag har vart sjuk.Eller sjuk och  sjuk men jag har jätte ont i halsen.Så jag fick hoppa över igångsättnings lägret idag:(
igår hade jag  i alla fall Basse Och Boyen,gick sådär.Inte så jätte bra men.Det gick väll som det gick.Är nöjd över dem båda men ja.Tänker inte berätta så mycket för det hände inget speciellt.
Idag har jag i alla fall vart inne på stan,vi va på HÖÖKS och då fick jag en jätte snygg jacka på rean.Den är värkligen skit snygg.Sen så ska jag få bruna rid byxor också.Kommer bli så himmla snyggt tillsammans kan man ju säga.Gud va jag längtar..
Nej nu måste jag gåå och packa för imorgon drar vi till stockholm.Grönalund väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback