STOLT!

Är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR stolt över Olli just nu,han är ett underverk..Han lär sig så snabbt,jag läser vissa kanin bloggar,som tränar hoppning med sina kaniner..Dem kämpar och kämpar för att få över sina kaniner på 40 cm,dem är jätte stolta över sina kaniner när dem hoppar 30 cm,dem kan tävla en lätt .Det är vad deras kaniner klarar.Och dem kaninerna är kanske 3-4 år..Gör dem fel och jag väldigt rätt??Eller är Olli bara född till det här??FUNDERAR...
Det sägs att vatten grav är något av det svårare hinderna..Jo jag tänkte ja det lär han sig nog..Han sa ungfär till mig:VA,ska vi inte hoppa högre.Vad besviken jag blir..Liksom jag såg på honom att han ville säga det..Han är fyra månader,FYRA månader och han hoppar allt.Man ställer han bara framför så kör han..Han e bäst..Så nu kan jag ju sitta här och funderar på gör dem som värkligen satsar fel.Eller är Olli bara såhär??
Det klart dem som värkligen satsar gör väll "RÄTT" eller vad man ska säga.Dem kaninerna kanske inte bara kan helt enkelt.
Ja som inte en satsade på hoppningen..Ja fick en utstälnings kanin av Ann..Men han ska va hoppkanin,han e född till det..Han föddes stjärna och kommer dö stjärna.Det är något jag är säker på..Han kommer gå LÅNGT.Har aldrig sätt en fyra månaders kanin som är såhär..Är ba SÅHÄÄÄR stolt...Över honom..Och tro inte att jag skryter nu för det gör jag inte.Jag försöker säga att det fins alltid undervärk.Och hoppet finns ALLTID där..Men vissa får inse,alla kaniner vill inte eller kan inte hoppa....
Min lilla stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback