Trott HELT FEL...

Ja om Olli då asså..Jag har typ trott att han kommer bli en hyfsat bra hoppa kanin.Men en väldigt fin utstälningskanin..Jag har typ trott att han kanske kan komma upp i medelsvår hoppning..Men jag hade HELT FEL.
Han skriker ju om att bli sveriges nya SM kanin..Han e ju jätte duktig..Han e fyra månader,FYRA månader och klipper 50 Cm med ett språng ba.50 Cm.Alla kaniner kan inte ens hoppa så högt.
Liksom fatta vad stolt jag är...Men sen kommer ju alltid denna frågan tillbaks.Gör jag VÄLDIGT RÄTT eller är Olli född till detta??Vad tror nu egentligen..A ja tror han är född till detta..
Aja nu kanske många läser detta och tror att ALLA kaniner kan det men det är tyvärr fel.Alla kaniner kan inte detta.Eller jo alla kaniner kan ju hoppa..Fast allla tycker inte det är kul.Men det kan va lite svårt för vissa och förstå eller va man ska säga..Jag tänkte faktis skirva här på bloggen hur man kan lära en kanin och hoppa..Ska skriva ett inlägg om det ikväll!!Bra va??
Ja vet att det är väldigt mycket kanin snack nu för att min blogg heter ju faktis sadeljorden.Men ridningen har ju knappt börjat.Och jag startade den här bloggen ganska precis när ridningen slutat.Så ja då blev det sähär..Men när ridningen börjar helt för min del kommer det bli mycket mer prat om hästar.Det är ju liksom då jag börjar utvecklas..Men nu blir det väldigt mycket kanin snack.Fast det kanske inte gör något??Hoppas i alla fall inte det...Men men jag kommer kanske skriva hur man lär sin kanin och hoppa i 4:A delar eller så.För annars blir det för mycket för både dig och kanin.Och jag kommer va väldigt tydlig med ALLT....Men det kommer lite senare ikväll!!!
Nej nu ska jag sluta för annars kommer det här inläggt bli alldeles för långt och det vill vi ju inte..Så vi hörs snart igen!
Haha,en bild på bästa Olli...Goa öron jao:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback