Allt käns SÅ rätt

Allt bara flyter på,dagarna bara rullar iväg.Kan knappt fatta att jag ska börja sexan.Va ju inte alls länge sen ja börja skolan!!!Snart kommer jag ju gå ut nian,WOOW,tiden går for fort ibland.Jag har blivit stor nu,är ingen tre åring längre.Är inte alltid lätt att fatta ska ni veta.Jag har ridit i 6 år,tävlat både hoppning och dressyr,jag har ju kommit långt.Ebba du kommer greja det här galant.Jag ska nå toppen,jag ska bli en av dem bästa.Ja vill va med i lanslagett och kör min grej.Har bästemt mig nu..Ska gå in skit hårt för ridning.Ska inte satsa på något annat,bara ridningen.Ska inte lek rida utan bara rida seriösst hela tiden.Ska ta allt på alvar och va nogran med allt.Ja vill ju lyckas så ingen kommer kunna hinndra mig.Tro mig när jag har bästem så ska jag lyckas.Vilken eller vilkas väg jag tar är mitt val.Men till toppen ska jag.Tre personer ska följa med mig till toppen..Julia,Matilda&Olli.Min familj och släckt också.Gud vad jag ska satsa nu..
Min och Boyens första hopptävling..Den var speciell,för jag var den första som hopptävlade honom.Gud vad glad ja va den dagen!!

Kommentarer
Postat av: Matilda.Olsson

Jag kommer följa med dig till toppen, det svär jag på!

Svar: Ja kommer följa med dig<3
Ebba

2012-07-11 @ 10:49:07
URL: http://hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback