Asså jag vet..

Vet att jag inte uppdaterat idag,har inte hunnit...Har haft mycket att göra så jag han inte uppdate.Har vart med Minelle,packat iinför finland,städat Ollis bur och jag måste få vila någon gån i mellaan.Så har helt enkelt inte hunnit.Tråkigt,men så är det.Uppdateringen kommer bli sämre i finland,asså i morgon tills på torsdag.Ja som sagt vi åker imorgon vid halv fyra och sen kommer jag hem tidigt på torsdag morgon.Så efter halv fyra kommer jag knappt kunna updatera alls.Kommer kunna updatera när vi kommer till hotelet tror jag!!!Men det gör vi inte förs på tisdags morgon...Men sen kan jag nog uppdatera lite i alla fall.Så häng med och håll koll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback