Cha cha

Hej bloggen!!Just nu ös rengnar det i oxelösnud,inte SÅ mysigt.Hatar rengn rent utsagt,fins inget bra med det..Gud vad jag längtar,men jag vet inte tills vad.Vill liksom bara att något nytt ska hända....Men vad vet jag inte.Ska faktis ta och skriva ett långt inlägg på min gammla blogg.Gick liksom för snabbt när jag bytte,sa det knappt.Hade sagt ett fåtal gånger att jag funderade på att byta.Men se bara bytte jag till blogg.se,sa knappt hej då liksom.Svek nog för många som ville att jag skulle stanna.Så nu kommer ett riktigt deepshit inlägg på den bloggen.Fast det blir nog det sista inlägg jag skriver på min gammla blogg.Är nu i efterhand så glad att jag byte,det här blev faktis bättre en vad jag trodde.Tycker nästan att det gick för snabbt här med,jag börja liksom bara.Sa knappt vem jag va.Men sen i efter hand bärettade jag..FY SKÄMS EBBA=>!Aja nu behöver vi inte tänka med på det.Tycker jag har utväcklats inom bloggningen också.Förut kunde jag inte blogga,viste inte hur det funka.Men nu har jag lärt mig.Vet fortfarande en person som inte kan blogg.Hon/han bloggar värkligen inte bra.Vem är sikt samma men usch.Tycker värkligen att hon/hans inlägg är meningslösa och det blir bara FEL.Så den bloggen är väl ingen höjdare..Nej men nus ka jag faktis logga in på bloggplatsen och bäretta vad som hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback