Fixat&Klart!!!

Nu har jäg städat klart rummet och fikat med familjen!!!Så nu ska jag inte göra något speciellt..Olli får vara innne för det rengnar och han ska inte hoppa idag..Tror inte att jag kommer träna honom till hoppning,han får bara bli en utställningskanin!!!Fast jag kommer nog hoppa med honom för skos skull ibland!!Eftersom han har lite talan för det så kan man ju lia gärna köra på ibland!
 
Asså det käns som om jag har bloggat i flera flera år,fast jag bara bloggat här i typ 1-2 månader.Men jag har kommit in i bloggandet så himmla bra gär på något sätt.Kom aldrig in så här bra på bloggplatsen,var liksom aldrig riktigt överens med bloggplatsen.Ja vet inte varför men det passade nog bara inte mig.
Fick en komentar förut om att jag skrev roligare inlägg på bloggplatsen.Men det var ju för att jag bloggade under tiden jag red och gick i skolan och lite sånt..Jag LOVAR att den här bloggen kommer bli roligare om ett tag.När ridningen och söndagshoppning börjar då jävlar kommer det bli GOOD uppdate!!!
Så det är bara under dän här sommarlovs perjoden det blir lite BORING inlägg typ..Vet att det suger men.Vill ju ändå uppdatera bra och ganska mycket så det blir lite tråkigare inlägg ett tag nu.Men snart blir det ju ingångsättningsläger och då blir det roligare inlägg..Fast jag kommer inte kunna uppdatera under dagen då eftersom jag är i stallet.Och stjärnholm har ingen teckning..Men men.Har förklarat nu varför mina inlägg är som dem är så inga mer komentare att mina inlägg är så tråkiga..Är det okej eller??
 
Sötaste Zälda när hon hoppar HÖGT<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback