God morgon!!

Morning bloggen och alla goa läsar!Idag händer inget speciellt,ska släppa ut Olli lös på gräsmattan och fota honom jätte mycket!Ni kommer få alla bilder hihih:)Är jätte glad nu så jag tror det kommer bli en jätte toppen dag idag,ävan fast jag inte ska till stallet,ska ju nog få rida Vivvi på torsdag igen..JEHO.Älskar denna häste,hon är liksom ingen ridskole häst och det märks kan jag ju säga.Hon är helt helt underbar att rida.Och sen så är hon ingen ponny.Hon är en häst.Jag älskar att rida hästar,dem går på ett helt annat sätt än vad ponnis gör.Fast ponny är ju förtfarande bäst HIHIH<3I alla fall Boyen.
Jag har laddat upp några bilder på Olli som jag tog!Dem blev faktis jätte bra tycker jag!!Ni får inte alla för det bli lite mycket just nu.Men några kommer!!!!
Dem här bilderna är jag jätte nöjd över,tycker dem är jätte fina på min lilla skrutt gubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback