God morgon..

Hej bloggen!!!Ja vet att mina inlägg suger piss,men vad ska jag skriva om??Händer ju inget under sommaren.Så inlägg blir inte så kul..Men dem kommer snart bli roligare..För något jätte kul ska hände...Kan ni gissa vad???Kommer inte bäretta något först allt är klart.Är juj lite tid kvar tills allt blir klart men det kommer komma upp ganska snart..Den som gissar rätt först får en länkning här på min blogg!!!Är inte svårt att gissa sig till.Kommer kanske komma upp lite ledtrådar då och då..Melissa om du läser det här så behöver du inte gissa för jag säger det till dig ändå!!!Föresten ni kan väll gå in och titta på Melissas den heter www.melissa01.bloggplatsen.se. Tycker värkligen att ni kan gå in och titta på hennes blogg..Gud vad jag längtar tills en till .............. Kommer.Vill värkligen det.AAA,LÄNGTAR!!!Lovar att min uppdatering ska bli bra idag och jag ska försöka att skriva så roliga inlägg som möjligt!!!!
Ludde,Du var det underbaraste som fans,Älskar dig gubben<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback