Hej hej!!!

Har inte gjort något speciellt nu när vi kommit hem från finland.Har typ väntat på att melissa ska komma till mig!!!!Så jag vet inte vad jag ska göra nu....Olli hade mått jätte bra undertiden vi va borta,var jätte skönt att få höra det!!!Vet inte riktigt vad som har hänt med bloggen.Min statestik har sjunikt HUR mycket som helst..Bloggar ju inte för att jag vill ha bäst statestik och komma upp på tpplistorrna,jo det klart att det skulle vara roligt men jag bloggar för att jag tycker det är KUL,jätte KUL<33Spelar ingen roll för mig om jag har 5 klick eller 1000 klick.Ja bloggar för att det är så himmla kul och inte för något annat,inte nu i alla fall.
Jag ska köra mitt race och inte härma någon annan känd bloggar.Man kommer ingen stans genom att försöka vara någon annan,har förståt det nu..Jag är jag och du är du ingene annan.Hatar folk som härmas,eller det bror på hur dem härmas.Jag tycker att man ska så för det man tycker och köra sitt RACE,INGEN ANNAS.Det klart inom bloggningen har man ju folk som ÄLSKAR en & HATAR en.Det får man ju ta.HAr läst på ett par ställen där dem skriver ÅÅÅ Ni äör så dumma,skriver jätte elkat komentarer till mig.trorr jag slutar blogg....
Men varför????Gör man det för läsarna eller för att man tycker det är kul?????JO kanske båda,kanske för att det är KUL,eller bara för att få hög statestik och kunna skryta om något..Men så ska man inte va,man ska va nöjd med det man får...Har du kämpat för att få en komentar jätte länge då ska du vara AS NÖÖJD..Skit i dem där STORA STORA bloggarna som har 300 komentare varje dag..Är man bättre för det????Det tycker inte jag..Vet att många kommer tyckat att jag är en idiot som skriver så här.Men jag skriver vad jag tycker...Tror mig har fått mycket skit i mina dar...Många har sagt att jag är en bortskämt liten ung jävel  som bara tänker på sig själv..Men det är fel.
 
Jo ja jag är lite bortsämt men får man inte va det???Men mycket som många tror är INTE det minsta sant..Inge vet saningen.Ja vet knappt saningen.Hur kan vissa då säga hon får det & blablabla.Tro mig ingen vet typ inte ens JAG vet.NE USCH..
Jag ska inte sitta och säga nu att det är så synd om mig och att jag har det piss.För det har jag ju inte.Har ett jätte bra liv,som många skulle villa ha.Får fråger då och då hur gör du för att få så hög statestik???Och jag fattar inget i det..Ja  har inte hög statestik,har jätte dålig statestik.Har ju inte ens en egen header som jag kan komma med...Så den behöver ni nog inte fråga mer ännu.Och som sagt statestiken spelar INGEN INGEN roll.
Deklart att man vill komma upp på topplistorna skulle ju va jätte kul men...Det blir så mycket problev då...Och att bå i oxelösund är inte rätt platse.Nej du vad alla prat skit här,ingen rolig plats alltid.Och när folk prat så är det oftast inte ens sant.Säger ju inte att ALLA pratar skit men många gör det.
Så det jag ville komma fram till va...KÖR DITT RACE&INGEN ANNANS.....
 
Nej nu när jag har var så tråkig och skrivit så himmla långt kan jag glädja er med att jag kan ha frågestund...Får jag in lite fråger så har jag den om kanske två tre dagar....Så fråga på nu om ni vill ha fråge stund....
Kom ihåg att jag älskar mig,mitt liv och min blogg...Kommer alltid att göra det också<33

Kommentarer
Postat av: Matilda.Olsson

Så jävla sant, klockren text!

Svar: Ja,jag kanske fick till det...
Ebba

2012-07-05 @ 18:00:59
URL: http://hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback