Hemma!

Nu är vi entligen hemma,sså himmla skönt.Det första jag gjorde va att springa och pussa Olli,har saknat honom så himmla mycket.Men men ibland får man lämna dem man älskar mäst.Men så är det i livet.
Har i alla fall vart ganska kul ute på sjön.Trodde inte det skulle bli det,men ibland harman fel.Men Melissa och jag badade ju typ HELA tide så det var skoj.Haha vi baded tills vi va lila typ.Sån är ja när det gäller bad.Så ja,vad ska man säga??Det var helt okej ute på sjön.
Imorgon börjar igångsättnings lägret!Det ska bli jätte roligt att få sätta igång hästarna!Va me förra året också!Så det ska bli jätte kul.Kommer komma en hel det uppdatering där ifrån också!Bra va??Ni kan fortsätta fråga till frågestunden för jag ska ha de någon gång i veckan!Då har ni ju får jätte lång tid på er att fråga.Så då får det räcka!Men jag vet inte när den bli.
Ni ska också få en massa biler ifrån helgen eller vad man ska säga.Va ju så himmla fint där så det kommer komma!
Ni ska jag fixa en hel del så det kommer fler inlägg senare idag.
Vem ser dummast ut?Kaninen eller ägaren..Haha det kan man tänka på LÄNGE:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback