Så gullig du e<33

Du är så snäll mot mig..Gud vad skulle jag göra utan dig???Titta vad Matilda skrev om mig ------->Här<---------Så gulligt...Gud fattar inte att du har varit aven sjuk,du rider ju också hur bra som helst,du ska inte va aven sjuk....Du och Sally kan ju inte bli ett bättre tema<333Aja tack så himmla himmla mycket för att du tycker som du tycker!!!
Tack Matilda,Tycker du rider hur bra som helst du med!!!!Kan nog inte beskriva hur glad jag blev när du skrev sådär som du gjorde,börja nästan gråta<333BLEV SÅÅ GLAD!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda olsson

Ville bara få ur mig det, tack för du tycker som du tycker om min ridning. Ångrar inget ord som jag skrev allt är från min mitt punkt i hjärtat!<3333333

Svar: <33
Ebba

2012-07-09 @ 23:02:15
URL: http://hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback