Vad han kan!!!

Tod ut Olli i hans koppel och gud vad han tyckte det va kul..Ställde upp et litet hinder också och jäklar vad han kunde hoppa!!!Han har aldrig i hela sitt liv hoppat förut och det första han gör är att klippa ett hinder på 20 cm,det kallas talang<33Han värkligen älskade att hoppa,han för fram och tillbaks,upp och ner..Den där kaninen kommer komma långt,tro mig!!!Har fått en riktig hopp kanin nu.
Jag hade förväntat mig att han kanske skulle kunna gå över ett litet kryss på typ fem cm.Men nej du sa han då jag kan mer!!!Är så glad över honom nu..Så jag körde på med samma höjd ett tag och sen tog jag fram ett par andra hinder.Men med dem hinderna hoppade jag bara 10 cm med honom.Sen hoppade jag lite teknik och då var båda hinderna på 10 cm...Han var helt supper duktig idag!!!Kommer film och bilder sen på honom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback