AAAAAA

Asså gud,tycker det är så himmla svårt att välja rubruk.Vet liksom inte vad jag ska ha för rubrik tillslut.Försöker alltid med en bra rubrik men oftas blir den kass.
Vet inte vad jag ska göra nu men får hitta på något.Olli måste få vila en stund,har redan tagit upp honom två gånger idag och jag vill helst inte stressa han för mycket.Är ju bara en lite unge.Så han kan jag ju inte hålla på med nu.Ringa Melissa kan jag ju göra.....Men vad ska vi göra då???Pärla något snyggt armband eller halsbang kunde jag ju gjort om jag hade haft några snygga pärlor.Fläta något armband skulle jag ju kunna göra,om jag har någon snygg tråd och det är inte säkert.Rida vill jag göra men vad sk ajag rida på...
Ja vill göra mycket men alltid funkar det inte.Nej men nu får jag väll hitta på något som funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback