God morgon!!

Idag tar jag del två på min fråge stund,kommer någon gån här på förmidagen tror jag!!!!!!!Antingen det eller på kvällen eftersom vi ska till norrköping idag också!!!!
Olli blir ju bara bättre och bättre,han är redan hur lund som helst.Tror han kommer bli en toppen kanin i slutänden.
Ja har bästemt mig för att träna hoppning med honom och ställa ut honom.I utstälning ska jag bygga upp honom så att han får en 95 och inom hoppning vet jag inte ännu.
Tycker det är bra att sätta lite mål som man vill nå upp till.Känner redan att jag börjar komma in lite gran i Ollis rutiner och det är skönt.Tror också att Olli börjar vänja sig vid oss.Nej men nu måste jag gå och äta frukåst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback