Hej hej

Hej hej bloggen!!!Den här bloggen är ju jätte ny så jag har inte kommit så långt ännu.Har en till blogg på bloggplatsen och där heter min blogg likadant fast bloggplatsen.se istellet för blogg.se
Men jag kände att bloggplatsen inte passade mig så jag gick över till blogg.se istellet.Har skickate et mail till Emilia som gör så sjukt snygga designer och då frågade jag om hon inte kunde hjälpa mig med en design till mig.Hoppas ju såklart på et JA!självklart.
Tycker värkligen att hon gör så grymt grymt grymt snygga designer.Gå gärna in på hennes blogg och kika in
www.emiliamjaaou.blogg.se
Tycker värkligen att det är värt att lägga 5 minuter av sitt liv och gå in och titta på hennes blogg.Hoppas att den här bloggen blir lika bra som den gammla jag hade.Kommer inte sluta blogga helt på den gammla för jag har så många läsare där,eller många och många men ett par styckna!!!Men jag kommer skriva STORT på min andra blogg att jag har den här och att ni får jätte gärna börja läsa den.
Just nu är det ju sommarlov så det kommer ju inte hända så mycket men liet händer ju.Kommer nog just nu skriva mest om Olli min lilla kanin unge som jag fick hem igår.Var tyvärr tvungen att lämna min gammla kanin Ludde.Var tvungen att avliva honom pågrund av en magsjukdom.Den madsjukdomen gjorde så att han blev jätte lös i magen och blev jätte trött.Så vi beslöt att avliva honom.Så igår hämtade jag en ny liten kanin unge som heter Olli<3
Aja det var väl allt jag hade och säga för nu så cha cha bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback