Passar perfekt

Tavlan som jag fick av mamma passar jätte bra på min vägg,inser nu också hur mycket jag saknar Ludde.Han var värkligen min ALLT.Älskade han mer en vad jag trodde.Han betyde värkligen hur mycket som helst för mig.Olli kommer aldrig kunna ta den platsen i mitt hjärta som Ludde tog.Vad ska man säga???Jo,kärlek vid första ögonkastet.
Blev helt såld av honom,asså första gången jag såg honom.Åå vad jag älskar honom<333Men nu finns han inte mer.Olli är ju världens gulligaste lilla kaninunge.Men jag har inte hunnit fått upp den kontakten med honom.Jag är främande för honom och han är främande för mig.Vi måste bara lära käna varandra lika väl som jag lärd känna Ludde.Ja visste liksom precis vad Ludde ville,det minsta lilla så förstog jag.Men jag fårstår inte Olli ännu.Har ju bara haft honom i två dagar så det är väl inte så kånstigt.Men den resa jag och Ludde gjorde tillsamman var underbar ska ni veta.Hoppas bara att jag ska få göra samma underbara resa med Olli.Inte för min skull utan för hans.Tycker han förkänar det....
 
Japp,Olli ska få samma underbar liv som Ludde fick.Älskar Olli lika mycket men fattar bar inte det ännu.Vill först bygga upp en kontakt och lära känna honom.Men det är ju det att det tar tid,en väldans tid.Men ja ska ge Olli all den tid han böhöver,tro mig...Men det där året jag hade Ludde bara sprang iväg.Men nu känsd det som om det där året var evigheter,asså när man tänker efter så tog det sån tid att bygga upp den kontakten som jag fick med Ludde.Men jag ska få samma kontakt med Olli.
Vill inte att Olli ska få samma liv som Ludde.Olli ska få ett friskt liv och han ska bara få leva ett underbart kanin liv.Gud hoppas ni fårstår hur mycket jag älskar dem två.Men min första önskan nu är att Ludde kommer tillbaks till mig.Men Olli ska också stanna då.Ja vill liksom har båda två nu,älskar båda.Kan inte fårstå att dan kom,att dan kom när Ludde skulle dö.Ne usch vad hemskt det va att vakna den dagen,vill helst inte tänka på det.
Nej nu ska jag inte deppa ner er,alla ska ju inte böhöva lida av det här.Så nu får jag skriva om något roligare...
Ja kan ju bäretta om ridlägret jag va på förra veckan....
Ja hade Boyen på det ridlägret och hela lägret var hur kul som helst.Vi red två pass omdagen,hade ett teori pass och en massa stall vård!!!!Boyen var hur mysig som helst.Han va lite envis på ena hoppningen då han hade fått för sig att hindrerna var JÄTTE läskiga,så han ville inte hoppa alls.
Fick ju över honom men han tyckte det var läskigt.Men sista dagen när vi hade hoppning var han hur fin som helst.INte alls rädd utan samma gammla glada Boyen som älskar att hoppa.Den dagen hoppade vi en bana på sju hinder.Klara alla hinder utom det sista för då vägrade han.Men jag kom på det igen och då gick det galant!!!
Slut höjde på den dagen var 85 cm.När vi hoppade 85 cm ladda han på så ja vet inte va.Hoppade typ 40 cm över hindert.Var ju inte bäred på det så det blev lite konstigt,men det gick bra!!!!Så är jätte nöjd över ridlägret......
Nu har ni ju fått ett ganska långt inlägg så jag kommer nog inte blogga fören jag säger god natt.Men det är inte säkert,kanske sländer in något inlägg i mellan!!!!
 

Kommentarer
Postat av: idaa

Superfin blogg!! hoppas att du och olli kommer varandre lika nära som du och ludde gjorde:D <3

Svar: Tack så himmla mycket.hoppas att ja och Olli också kommer varandra lika nära
Ebba

2012-06-27 @ 21:15:22
URL: http://hoppfreaksen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback