Svar på frågestunden!

Vilken klass går du i?
 
6C på brevik i oxelösund

Hur gammal är du?
 
12 år

Vad är ditt mål i ridningen??
 
Mitt mål är väll att komma så långt som bara möjligt,att ha egen häst och utvecklas dag efter dag!

Hur långt siktar du med Miro och Olli?
 
Med Olli är det väll dem höger kalsserna i kaninhoppning.Och med Miro,ja vill ju att han ska bli en champion..Så vi får väll sattsa på det

Snyggaste killen på din skola?
 
Hummmm????Asså ja vet faktis inte,har ju inte ens sätt alla..

Är du en snäll person,eller hur upplever du dig själv???
 
Ja själv upplever mig som en snäll person,ganska rolig också!Jag är väldigt snäll men jag har samtidigt attetyd..
Snyggast killen på jorden?
 
Asså om du menar en mäniska så vet jag inte.Men om du menar ALLT på jorden så måste jag säga Miro,han är
faktis en riktigt snygging!

Syggaste killen i skolan
 
Ja det svarde jag ju på innan..Så ja vet fortfarande inte...

Favvo artist?
 
Hela 1D!!

Snyggaste artisten?
 
Vet inte..

JB/1D

Katy perry/ nicki minaj
Titta vilken snygging!
Det var alla svar för stunden.Men mer svar kommer sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback