Nu ska jag förklara...


Ja,Jag väljer och skriva det här även fast jag sa att jag skulle ta en paous...Ja,det kommer bli sämmer uppdatering men jag ska ändå försöka uppdaera VARJE dag,1-2 inlägg..Sen blir det inge mer.Har varken tid eller lust till att blogga.Men lite kommer det ändå....Ja väler att gör såhär för jag vill lägga all min tid till stallet och skolan!Sen kompisar också..JA va så gått som ALDRIG med kompisar när jag gick på P-Lund..Ja hade aldrig tid.Anntinge stallet eller så skulle ja hem och chilla.Ja liksom "orkade" Inte va med någon där.Mend et gör jag nu,jag har fått så många nya vänner så jag vill liksom va med dem!Så jag kommer inte ta bloggen i första han,inte i andra eller för jag känner inte för det..Det kommer komma uppdatering men inte lika mycket..Så blir det!
Tycker om att ta beslut.Jag har tänkt på det här länge.Har liksom tappat lusten lite nu,så jag har tänkt och tänkt lite till.Ska jag lägga ner helt,sluta för evigt??E,Nej ALDRIG.Ska jag bara ta en eller två veckors paous?NEj inte det heller.Utan jag kör uppdatering VARJE dag men inte lika mycket.BRA BESLUT!!!SÅ nu kommer det bli så helt enkelt.I alla fall tills jag känner för något annat!
Igår var det hoppning.Och jag fick Boyen<3Det gick egentligen inte bra alls för han va alldeles för pigg och respekt lös men jag blev nöjd endå..Han hoppade ALLT.Men han va hur pigg som helst.Värkligen jätte pigg.Asså jag drog och slet i tyglarna men inget hände,va som om jag inte fanns.Liksom galopp över trav bommar??NEJ Boyen..MEn det fatta ju inte han.Dem sa att han hade vart pigg.Jo ja tänkte jag det är han ju ALLTID:MEn han va värre, RIKTIGT PIGG..Så det va ju inte så bra.MEn han hoppade så det gjorde mig glad!
Ena gången va det galopp över trav bommarna och andra gången hoppa 1.10 över typ 60 cm..LIksom hur nödvändigt är det???INte speciellt.Så det blev lite konstigt.Men jag hade KUL,riktigt KUL.Ja bara njöt över att få sitta på hans rygg och köra gärnet.Att få busa och ha roligt tillsammans va så underbart!Har väll sagt ett ett par gånger förut men säger det igen..JAG ÄLSKAR HONOM!Han e bäst!
 
Idag har vi vart i skolna,trökigt typ:)Va så tråkigt så ja vet inte va,va typ DÖD..Sen va ja med Julia och det va riktigt KUL vi skratta och skratta o skratta lite till!Va så himmla skönt att ja njöt idag med!Allt är ba perfekt just nu..MEn det kan ändras snabbt så lev livet när det är som BÄST!Haha sen får man gå vidare och leva livet igen!
SÅ det har varit bra under dem två dagarna jag inte uppdaterat typ alls..Men nu vet ni i alla fall allt!Så jag ska skriva lite tidsinstälda,Fixa designer och nu ska nu få lite bilder på Olli!!!!!
GOD NATT!

MIn finaste kanin Olli!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback