Så grym<3

Det gick så jävla bra idag,han va helt underbar.Pigg,glad och framåt.Han lyssnade och va en stjärna!Asså jag va så glad,han va glad.Alla va glada..Så jäkla skönt när det går så himmla bra!Matilda var där,så hon filmade.Tack,tack,tack du är jätte snäll som ställer upp så himmla mycket för mig!Så ja allt va perfekt idag.En massa goa människor och en massa goa djur.Så skönt att få åka till stallet.Möta upp vänner och sen gå in till något av dem underbaraste på jorden.Hästarna!Allt är så perfekt!Jag är så lycklig när jag är i stallet!
Jag ska ladda över alla filmer till datorn.Sen klippa ihop allt till en grym film på BÄSTA BÄSTA BÄSTA Boyen.Och mig....Alla kommer bli perfa kan jag säga!
Sen mötte jag även Anette,hon äger Vivvi!Och hon sa Plocka med dig familjen hem till mig,det finns svamp i skogen och två hästa ska  ridas!!Blev så glad när ja mötte henne!Så vi kanske ska åke till henne nästa söndag!!Åå sknar Vivvi som jag vet inte va..Sen tror jag även att jag ska få testa att rida Troja!Hon är 5 år..Så det ska bli sjukt spännande!Nej nu ska jag fixka filmen.Så vänta så kommer det upp om ett tag<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback