Sry..

Har  faktis inte orkat bloggat idag,fy fy Ebba..Nej men alltid gör man inte det så då struntade ja it..Men nu kommer ett litet inlägg i alla fall..Tagen i skolan va sådär lite torr eller va man ska säga.Så det gick väll okej..Kan va roligare om man säger så.Efter skolan åkte ja hem och chillade typ,va med Olli hoppade även med honom idag!Och det gick jätte fint.Han klippte 50 cm flera gånger utan problem!Så himmla grym e han!Haha men han fö undebar!Sen så har jag vart med Melissa...Det va också kul förut om att honom tog min mobil..Hela mitt liv tog honom ifrån mig.I hela 10 min säker.Så hemst.Haha nej det gick bra men ja blev lite beronde bara.
Anars har jag inte gjort något speciellt,haft en helt ok tag,både bra och dålig.Ingen mer uppdatering kommer komma idag men vi hörs kankse imorgon!!!
Gryma hästen som jag saknar mer en något annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback