Världens sötaste ponni<3

Ja,idag fick jag världens bästa ponni......TOFFE<3Å älskar honom..Han är så go och rar att va med,en riktigt liten charm knutte!Blev så himmla glad när jag fick honom!
Det gick ganska bra faktis,bättre en vad det brukar gå.Men han bocka en gång för han blev lite busig bara!Men det gjorde integt.Vi hade kul och det är ju alltid bra!SÅå jag är jätte nöjd över passte..Vi hade ju helt vanlig dressyr så ja det gick helt OKEJ.Jag är nöjd och så men han är ju inte den aldra bästa hästen att rida dressyr med,deet tar ju emot lite.Men om man arbetar honom rätt så går det ju riktigt bra och han blir RIKTIGT fin faktis.HAn blev ganska fin i slutet!Så honom vill jag ha fler gånger nu,jag är ju snart för lång för små ponnysarna så det är bara att passa på...Sry för så usel uppdatering men hinner inte nu på dagarna,skolan,stallet,läxor och lite kompis tid måste man ju få.SÅ jag försöker så gått det går!Men vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Olli är så söööt :)

2012-09-11 @ 17:55:18
URL: http://bunnyjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback