vad gör jag för fel??

Fattar inget,jag försöker byta header men det funkar inte.Jag har titta på youtube hur man bytte header till det gammla blogg.se men är det anolunda till det nya.Den som svara på den frågan kommer bli länkad av mig!!!Jag vet hur man byter bakgrund på den nya blogg.se men inte hur amn byter header.Kneppit.Men men melina skulle lägga upp en film på hur man gör.Så när hon lagt upp den då jäklar ska jag byta till något snyggt!!!Ja vet att uppdateringen har vart jätte dålig här i morse,men jag har faktis inte hunnit.För jag har lekt med Olli,ätit frukost,gått till Bobi och jätt honom frukost.Och sen lite annat så jag har inte hunnit.Men nu ska uppdaten bli bättre,LOVAR<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback