You mean a lot to me

Matilda vill bara att du ska vet att du betyder mycket för mig,du är bara inte en sån där vän som alla andra utan du ha en speciell personlighet.Känner bara två sånna personer..Det du Matilda och min bästa vän JUlia.Sen vill  jag att du ska veta att jag saknar dig grymt mycket...Men snart ses vi igen.Vi två har liksom fått en speciell relation i vår ridgrupp.Vi ride liksom lika,på en helt annan nivå mot dem andra,asså dem andra i vår grupp rider ju lika bra som oss men vi rider på ett annat sätt tycker jag.Är nog därför vi har fått den kontakten som vi har.Du har liksom vart där och stöttat mig i ridningen..Och det betyder mycket för mig<3

Kommentarer
Postat av: Matilda.Olsson

Du betyder också mycket för mig, om jag inte hade träffat dig hade jag nog inte haft en vän som finns där och stötar mig! Går inte att beskriva med hur mycket du betyder för mig <33333 Saknar dig skit mycket också!! Vi ses snart igen gumman! <333333

Svar: Japp det ska du ge dig på att vi gör.När ridningen börja då jävlar..Vi två ska nå toppen eller hur..Och det ska vi göra tillsammans<3
Ebba

2012-07-10 @ 20:01:13
URL: http://hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback