Här ska det stå en rubrik..

Idag har jag inte uppdatere för det har seriöst inte hänt ett skit.Jag gick till skolan,va där åkte sedan hem.Och jag har typ ruttnat bort här hemma.Det har vart skit skit tråkigt,har värkligen inte hänt något.Så jag struntade i att blogga för dem inläggen hade händå bara blivit jätte jätte tråkiga...Så därför har uppdateringen vart jätte dålig...En ny header är på G,fick världens idé så jag satte mig och började pyssla lite,det blev ett ganska bra resultat till slut!Va inte så nöjd med min som jag har nu,den är så himmlens "B" eller vad man ska säga.Så jag gjorde en ny!Jag tror att ni kommer gilla den också!Men jag ska byta header nu och bloggar kanske sen.Annars får ni vänta tills imorogn,då är det hoppning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Din header är så himla gullig, och din kanin är riktigt söt! Tycker att du skriver en hel del bra inlägg också :)
Kram
/Emma - EmmaSannie.blogg.se

2012-09-26 @ 18:52:49
URL: http://emmasannie.blogg.se
Postat av: Emma

Sv: Tack så jättemycket, blir så himla glad! :D

2012-09-26 @ 19:27:44
URL: http://emmasannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback