Info om Ebba!

Hej!Det är jag som driver denna bloggen!Jag heter Ebba Lagerström och är tolv år!Jag har två kaniner,Miro och Olli!Eller Miro är egetlingen mammas kanine men jag tar hand om honom också!Men Olli är min kanin,bara min!Jag fick honom efter Ludde,Ludde va min förra kanin men honom va vi tvungen att avliva...Han hade en sjukdom som gjorde att han bajsade ner sig hela tiden..Så han fick vi ta bort tyvärr.
Med Olli hoppar jag på ganska hög nivå!Vill ni läsa mer om Olli och Miro får ni klicka på dem i menyn!
Jag rider även två gånger i veckan på en ridskola som heter stjärnholms ryttarförening!Sen så rider jag också en privathäst som heter Vivvi!!
Men när jag rider på ridskolan rider jag oftast Boyen (det är han på bilden ovan!)Boyen är en 7-årig valack.Han är ganska busig men väldigt mysig tycker jag!Ni kommer få höra mycket om Boyen eftersom jag oftas tränar på honom!Vi två är också med och tävlar ibland,både dressyr och hoppning!Vi är även med i en hoppkurs 1 gång i månaden!
Det här blev lite kort info om både mig och Boyen!Men fortsätt gärna att följa våran utveckling!
En riktigt gammal bild på mig och Toffe(Toffe va min gammla sköt häst som jag red väldigt ofta!Eller jag har utvecklat mest på toffe av alla tror jag,han är världens bästa nybörjar häst!Med honom har jag både tränat och tävlat väldigt mycket med..Han är väldigt envis så det har inte alltid gå speciellt bra..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback