Något jag velat tagit upp länge..

Ja det här som jag kommer skriva nu är något jag funderat på länge,hur uppfatar ni Olli.Eller jag hur jag tar han om honom.Det är något jag tror många inte vet och många får kanske fel bild av det.
Men jag kan ju bara säga såhär.Jag skämer inte bort honom,eller jo han är riktigt bortskämd på kärlek och omtycke.Jag köper inga dyra saker till honom,det behövs inte.Man behöver inte åka till någon djur affär och köpa en massa skit.Det går säkert lika bra med något annat.Jag gosar,kelar,älskar värkligen honom,jag läger ner mycket tid på att han ska få det bra.Jag tränar med honom för jag tror att han kan gå långt ,riktigt LÅNGT..Och jag gör det här för att jag älskar värkligen ÄLSKAR att göra det,kaninerna är det bästa som hänt mig.
Jag har ändå inte srivit så mcyket i bloggen om just Olli.Jag har vart lite försigtig med det för jag vill inte få någon skit om hur jag tar han om honom.
Fick i alla fall en komentar idag och jag tänkte skriva lite av den eller vad man ska säga..
 
Hej jag har läst din blogg nu i kanske tio min och då har jag förståt att du har en kanin.Han heter Oliver va,har inte fattat det ännu.Men kaninen,vad han nu hette va jätte duktig på att hoppa.Hur gör du??Min kanin kan inte alls.SÅ kan du skriva ett inlägg på hur man lär en kanin hoppa och lite sånt.Eller kan du göra ett inlägg på lite allt möjligt om kaniner.Som lite deeptalk eller deepshit,vet ju inte vad du kallar det eller om du ens vet vad det är.Den här komentaren blev väldigt rörig men hoppas att du fattar..Ser värkligen framemot svaret!
 
´Vet inte vem som skrev denna komentarer för hon hade inte skrivit sitt namn.Men jag tyckte i alla fall att den va väldigt bra..
Just det han hetr inte Oliver utan Olli men det va nästan rätt.
Men men om vi kommer till själva vitsen med inlägget nu..
Jag vet faktis inte hur jag gör för att få mina kaniner och hoppa.Olli skulle egentligen inte bli en hoppkanin utan vi skulle ställa ut honom..Men jag tästade bara en dag för att se vad han kunde.Och han va ju jätte duktig.Sen så har det typ bara rullat på..HAn sköter sig bra,visar ett stort intresse till att hoppa.Så jag beslutet blev ju ganska lätt..Vi kör på hoppningen..
 
Sen så blev det så..Nu har jag läst på lite om hopptävlingar och vi kom överens om att han ska få star en lätt ny i kanin hoppning till en början.Höjden är max 30 cm,det är väldigt lågt kan jag ju säga.Men både mamma,pappa,Fredrik och jag vill ju att vi tävlar med honom.Hoppning va kanske inte som vi tänkt men det får bli så nu.I alla fall om han fortsätter att visa intresse..Så jag kan nog inte bärett hur just du ska läar din kanin och hoppa,du får testa med LÅGA höjder och tvinga den INTE.Men tänk på att kanine kan ge dig en chan,han eller hon kan ju i alla fall försöka för det kan ju va kul.Så tänk så..
 
Blev ett långt,LÅNGT svar nu men det här inlägget behövdes.JAg skriver som det är.Jag tar han om Olli såhär och det funkar utmärkt...Han mår toppen och han är hur ÄLSKAD som helst.Jag skriver inte det här för att någon ha sagt något dummt eller något sånt.Det är såhär det ligger till.Men ni viste ju inte så mycket om Olli.Men nu kanske nu vet lite mer i alla fall..Hoppas det..Jag gör allt för honom och jag gör det för jag tycker om honom så otroligt mycket.Det är inte jobbigt eller något,skriver inte det.Ha knain är något av det enklaste som fins.JAg gör det för att jag ÄLSKAR det och tycker det är så himmla roligt..
Så nu vet ni hur jag gör och lite mer om Olli!!
 
DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback