Sry..

Sry för bad uppdatet..Har fixat lite med designen igen,lagt till lite bilder och sånt.Tror jag är nöjd nu...Blev det snyggt???Själv tycker jag att det blev helt ok eller??
Ja sa ju att jag skulle ta upp det där med designen så jag gör det nu..Om någon är intresserad av en helt egen design kan jag göra en åt er HELT gratis.Om ni är intresserade kan ni komentera och skicka er mail adress så skickar jag tillbaks ett mail väldigt snabbt.Då kommer jag skicka tillbaks ett mail till er och då kommer jag skriva vad jag behöver..Så om någon är intresserad kan ni komentera NU...Skulle va jätte kul om någon va intresserad!!!!
 
Snart ska mamma,jag och Fredrik in till Ö&B och sen tror jag att vi ska någon mer stanns,vart vet jag inte.Så när vi är borta kommer det bli BAD uppdate,:(.Fast jag får uppdatera därekt när jag kommer hem och innan jag åker..Tror inte att jag ska köpa något på Ö&B men vem vet...Om jag gör det så skriver jag det här..Men men ska till Olli nu<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback