10 saker du kanske inte visste!

  • Jag älskar att sjunga
  • jag sjuger också ganska bra för att va 12 år
  • jag sjunger så högt jag bara kan i duschen då jag tror att ingen hör
  • om jag inte får en puss av Olli eller Miro på morgonen bli min dag hel failad
  • jag älskar att pyssla
  • jag är ett bad moster
  • ja är beroende av instagram typ,kollar det varje minut ibland!
  • Ja stavar som en kratta
  • Jag har haft vandrandepinnar!
  • Ja sitter alldeles för mycket framör någon teknikpryl
  • Ja är ganska pryl galen
  • Jag har 27 momintroll
  • jag älskar att matcha mobil skal och kläder!
  • Jag är nog lite lat
  • Min statestik är usel.Men det kanske ni viste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback