Dag 3.Varför valde du att skaffa kanin?

Asså,jag har alltid veljat haft ett eget djur.Men mamma har sgat nej hela tiden.Sen så fick Melissa en hamster och då vill jag ju också ha en.Och då sa mamma först nej,nej och lite mera nej..Men jag blev ju jätte ledsen,så mamma sa "Ja men om vi får låna Milou i en vecka och se så att pappa tål honom.Om han tål honom får du en lite hamster"Ja blev ju jätte glad..Va jätte glad i 4 dager,sen börja pappa nysa och må dåligt..Så det va ju bara att lämna tillbaks honom..Då blev ja jätte sur på pappa och sa att han kunde bo i lekstugan..Blev sur för att jan inte tålde Milou...Men sen så kom Melissas familj och min famil övrens om att Melissa och jag skulle få skaffa en kanin tillsammans..Men det gick ju inte,vi börja ju bara bråka innan kanin en kommit.Så blev det liksom bara så,att jag fick en kanin och Melissa en kanin!!!
Ludde,min första kanin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback