Dagen!

Idag har det vart en väldigt lungn dag,vi slutade ju jätte tidigt så det blev mest chill!Jag har även vart med Julia och det va skit kul!Vi pratade,lyssnade på musik och hade almänt trevligt!Lite tjeje tid liksom!!!!!!Annars har det seriöst inte hänt något kul.Olli mår bra,Miro med!Vi tar ju även han om Bobi,Prinsen,Milou Och Nicks fisskar.Så det bli många djur att ta hand om./ stycken.Och då räknade jag inte med alla fiskar.Utan vårt akverium och Nicks!Fast jag själv tycker inte att fiskar är så speciellt kul.Mest kobbigt när man ska städa akvariumet...Man kan ju inte göra något med dem.Dem äter ju bara och bajsar typ..Hur kul är det liksom..Inte kul alls.Så Kaninerna och Milou är mycket roligare!Milou är Melissas hamster!!Han är SKIT SÖÖÖÖT kan jag säga.Något av det sötaste på jorden!Nej nu ska jag fixa lite saker men mer uppdate kommer nog komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback