Rubrik?

Usch,hatar att hitta på en rubrik,tycker det är så himmla svårt..Inte alls bra..Måste ju va en ganska lågisk rubrik,så att inlägg värkar läsvärda liksom!!
Nu ikväll händer inget speciellt,jag ska väll chilla,sitta vid datorn eller TV!!En helt vanlig söndags kväll blir det!!!!!Skönt att få ta det lungt på en söndag!En sak jag har tänkt på är att jag ÄLSKAR julen,värkligen älskar den!Längtar som ja vet inte vad tills det blir december..Älskar att jul pynta,äta god julmat och få va med hela släckten och mysa!Men bäst är nog kallae anka på julafton!Gud när jag tittar på det blir jag så glad!!Ååå Julen är BÄST!!!!!Ja vet inte varför jag gillar det så himmla mycket,men det är så mysigt!
Ja har redan börjat göra julklappar!Och skriva önske-lista Hahah.Jag är helt galen vid jul.Men inte galen Crazy, utan galen lungn typ.Det är bara så bra!Haha nu blev det mycket jul..Men det är nog inte bara jag som värkligen ÄLSKAR julen...Eller???Men men julen kommer den med!
 
 
Den här låten har inget med julen att göra.Men jag blir glad när jag hör den,den är lungn men det är ändå tempo i den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback