Snart så..

Pappa har min dator så det blir inget jätte inlägg eftersom jag måste blogga från mobilen...Men jag fick Boyen och han va som en dröm prins kan ja säga, helt jävla underbar. Så fruktansvärt fin och glad.Han va så lycklig när han gick gå över bommarna! Blev så glad när jag såg att han tyckte det va kul!Va verkligen helt underbart att få sitta på honom igen. Saknar honom varje sekund av mitt liv..Han är det bästa stjärnholm har enligt mig!Så ja,det gick hur bra som helst!!Blir så himmla taggad när det går så här bra,vill bara lära mig mer & mer. Bli ännu duktigare och tycka det är ännu roligare!!Så nu taggar ja järnet tills på söndag då det är hoppkurs!!!!!! Ska ju ha finaste Boyen då!!Så kul sKa det bli!

Är så grymt trött nu,har jobbat hela dagen. Först cykla till skolan som är tre kilometer.Sen till ramdalen för att ha friidrott.Och där springer man 12 hundra meter,hoppar höjd och längt hopp.Kastar kula och springer heck! Men gud va kul det va att få röra sig ordentligt,att få springa av sig riktigt mycket!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback