5 Saningar om mig!

 
  •  Jag ÄLSKAR klubbor:Japp,jag älskar värkligen klubbor,ja vet inte varför men dem är  goda,och man har något att suga på LÄNGE.Så därför gillar jag nog klubbor!
  • Jag gillar inte ormar eller spindlar:Nej det är något som jag hatar.Oram och spindlar.Dem är äckliga tycker jag och bara BLHÄÄÄÄ.
  • Jag tycker inte om att tycka ute i sjön på lite djupare vatten:Nej,det är något jag tycker är läskigt.Jag hatar att se äcklig botten och sånt så jag dyker inte där jag inte bottnar typ..
  • Jag älskar glass:Japp,jag älskar värkligen glass.Har alltid gjort det och kommer alltid göra det!Det är kalt och gott!Så det är något viktigt för mig!
  • Jag älskar inte att flyga:Nej det är inte det bästa jag vet.Det tar tid och är obäkvämt tycker jag.Tycker det är mycket smidigare att åka bli på bågot sätt..


       

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback