ALLT blir bara FEL:(

Jag har tappat alla kontakt med Olli käns det som,allt går och helvet när jag håller på med honom.Han är liksom inte samma kanin nu käns det som..Det är hemskt..Ja vet ju inte varför eller något..Han är bara konsdig,nästan lite arg käns det som.Fast ändå inte.
Jag ÄLSKAR ju honom mer en allat annat.Jag är ju jätte rädd att han ska göra sig illa,eller få en massa SKIT.Jag vill att han ska ha det så bra som en kanin kan ha..Men det har ändå bara blivit fel nu.Allt blir fel sen vi kom hem från London,vi tappade allt på den resan..Nu ska vi bygga upp det igen,ännu bättre,vi ska bli ännu tajtare!Men varför blir det såhär så fort jag åker bort?Jag kommer ju tillbaks........
Den BÄSTA kanin,men vi har tappat ALLT käns det som....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback