Boyen!

Ja,fick Boyen och jag vet inte vart jag ska börja?Eller jo det gick jätte dåligt.Han va spänd,inte på humör,rädd för typ allt.Bara almänt okonsentrerad.Så jag fick jobba och jobba och jobba.Men sen börja han slappna av LITE.SÅ jag kunde jobba honom lite mer..Men sen kommer någon ut presis framför mig när jag har världens finaste galopp och förstör ALLT.TRÖTT MAN BLIR......
SÅ han va riktigt jobbig idag,inget roligt pass.Han har blivit riktigt busig också så han sticker väldigt mycket.Så passet va ingen höjdare idag..Men men så går det ibland.Kommer ju säkert gå bättre någon annan gång.
Inga bilder klickades idag för ingen kunade följa med och fota.Fast det hade ju ändå inte blivit några bra bilder efter som han va som han va..Aja är inte så mycket att skriva om det här usla passte så jag kommer numera blogga när jag känner fört..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback