Fyra månader idag!

Grattis Olli,du är fyra månader idag!!Du är ju ingen liten plutt längre utan du har blivit stor och lite mer manlig..Haha du är fortfarande min lilla plutt,det kommer du alltid var.Även om du blir tio år så är du min lilla plutt.Och min lilla hoppstjärna!!
 
Idag hoppade jag i alla fall med olli,vi tränade på att hopp 4-5 hinder på rad och dem låg på 20-30 cm!!Han är riktigt duktig för att va fyra månader!!Två månader till,sen får vi börja träna..Fast jag kommer inte sätta upp som mål att hinna starta någon tävling om två månader...Det får vi sen,hur duktig han är..
Vi tränade även att hoppa vattengrav idag,fast utan vatten för han har aldrig hoppat vattengrav förut.Så  jag visste ju inte om han skulle kliva i den.Men det gjorde han inte utan han hoppa!Fast jag fylde den ändå inte med vatten..
 
Imorgon får han vila,han har jobbat hårt idag så han får vila riktigt rejält imorgon,vet inte om jag hoppar med honom i över morgon...Kanske det får vi se vädret också...Är det fint så är det mycket möjligt...
Mamma filmade en gång när han hoppade alla hinder och vatten graven.Så jag kanske lägger ut den här.Han rev tyvärr på den filmen för det va i slutet  så han va väldigt trött..Men det va bara på ett hinder och han brukar ju klara det så..Han va i alla fall väldigt duktig..
 
Jo nu när man ska ladda upp bilder på blogg.se så står det bara såhär:Arkivet är temporärt inaktiverat.

Pga databas underhåll är arkivet inte tillgängligt just nu. Det återkommer så fort som möjligt.

Sådär står det,står det så på alla bloggar eller??Om någon har blogg på blogg.se och klickar in här får ni jätte gärna komenter om det är lika dant på eran blogg,för jag vill ju kunna ladda upp bilder..Blir ju inte så kul anars.N,u blev det här inlägget väldigt långt men det kanske inte gör något,har ju haft usel uppdatering så det förkänar ni.Fråge stunden kommer såfort den är uppladdat,vet nu inte vart den har tagit vägen så jag vet inte hur det blir med det..Men den sk ai alla fall komma upp..Men när vet jag inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback