Gissa vem jag fick???

Svårt va??Nej jag fick Boyen som vanligt.Och gud vad jag älskar denna ponny..Gick ba SÅHÄÄÄR bra!Kan ju säga att jag va så glad så jag håll på att börja gråta..Boyen hade nämligen vart riktigt jävlig..SÅ en stor tjej som ridit mycket längre fick testa.Nej,det hade inte gått..Han hade stuckit och skenat och varit jätte dum.Sen fick en anna tjej försöka.Samma där,han hade vart LITE bättre.Men då bytte dem bet.Sen så har dem funderat,men vem ska test rida honom nu,det måste va någon som kan honom.Jo,då säger dem att Ebba,Ebba rider Boyen bäst,hon har ridit honom MESR på ridskolan.Hon får rida honom.Tror ni inte att man blir glad då.När ens ridlärare säger så..Börja nästan gråta.Jag trodde att många red Boyen bättre..Och att många hade ridit honom mera en mig.Men nej,så va det inte.Känner mig så sjuk stolt över att just jag fick chansen att utvecklas med Boyen.Jag rider honom liksom varja gång så gått som.Jag hopptränar och tävlar med honom.Just jag fick det!Är jätte glad över det.Jag älskar Boyen och jag tror att Boyen gillar mig.Vi kommer i alla fall VÄLDIGT bra överens..Han har liksom respekt för mig,han vet hur jag rider honom.Och vi passar perfekt..Å gud,ÄLSKAR denna ponny mer en allat annnat.Skulle göra vad som helst får att få honom.Eller få köpa honom!!Jag har inte mycket mer att säga.Eller ju han är bäst och det har aldrig gått såhär bra...Har i alla fall gjort en design färdigt idag,bara två kvar.Nej det är kul att göra designer tycker jag!!!ÄLSKAR DET!Nej nu ska jag fortsätta på dem andra designern så vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej är du klar med våran design eller?sry om jag frågar mycket.

Svar: Japp,snart..
Ebba Lagerström

2012-08-17 @ 14:38:28
URL: http://hoppandekaniner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback