God morgon!

God morgon bloggen och alla mina goa läsare!Idag slutar jag två och börjar nio!Lite längre en igår..Idag har vi typ lite ute lekar och lite information också..Gansak chill dag också!Efter ska jag inte göra något speciellt,kanske va med Julia eller med Melissa!Så det blir nog en nice dag imorgon med!
Käns ba så jävla skönt att få tillbaks rutiner!Att få va som en normal mäniska käns så underbart igen!Jag är väkligen lycklig nu,två underbar kaniner,en underbar Ponny som jag får chansen att rida..Allt är perfekt just nu.Men vad som helsst kan ju hända.Över en sekund liksom..
Men men mer uppdatering kommer sen,om det bli i skolan eller hemma vet jag inte.Men vi hörs sen i alla fall!
Haha,han en min lilla söte plutt.Eller Mammas rättare sagt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback